Hann kan dansa okså

Hej blogen!

Vilken natt! Vi på redaktionen hade personalfäst igår och det bjöds på snittar och bubbel. Hur trevligt som helst! S var så klart där! Jag som trodde jag hade sett alla hans fantastiska siddor upptäckte en ny igår, han kan dansa också! Han och Sylvester skakade rumpa tillsamans hela kvällen och han var så snygg där i stråberns ljus. Jag önskar bara att han hade velat dansa den där sista dansen med mig till Chicagos You're The Inspiration. Förstår dock att det inte blev så, han var inte så glad på mig under kvällen. Jag och Katta hade ju ansvaret för underhållningen igår, eller ja vi var ansvariga för att printa programet och allt var tydligen inte korrekkt stavat. Det är faktiskt inte så lätt att sttava när det inte stavas som det låter. Sylvester blev jätte arg för att hans nummer hette vuaj äm si äj, men det var ju det han sa.
Jag hoppas att det är glömt till på måndag så min dansande prins S inte är arg på mig, Jag önskar att han kunde ta i mig på samma sett som han tar i sin drajver, att han kunde se in i mina ögon och få mina fjärliar i magen att dansa samba. Jag önskar att han bara var min. Mina alldäles egna.
Nej, nu ska jag springa iväg på mitt möte med FI inför en demostration vi ska jöra, sen måste jag plocka upp S skjortor på tjemen. Det är det bästa jag vet, när jag ska lämna in hans smutsiga skjortor och får en liten stund för mig själv när jag bara kan sitta och förlora mig själv med näsan djupt begravd i hans doft.
Kram
Båbbie (alias Josefin Fridman)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0